Sme tím kreatívcov a lektorov.

Veríme, že aj dnešní mladí ľudia majú sen a potenciál žiť v kvalitnom životnom vzťahu s dobrým partnerom.

Dúfame, že vďaka našej práci budú mať študenti lepšiu šancu uspieť v tomto sne. Lebo na láske a vzťahu skutočne záleží !

Lívia Halmkan, riaditeľka, lektorka

Má rada základné otázky a teší ju hľadať odpovede s mladými ľuďmi, ktorí vedia byť obdivuhodne priami a úprimní. Takmer celý dospelý život žila v zahraničí, odkiaľ si doviedla manžela a dve deti :). Momentálne žije v Banskej Bystrici. Vyštudovala grafický dizajn na University of Brighton v Anglicku.

Absolvovala:
2021 – Vzdelávanie učiteľov a učiteliek kritického myslenia v regiónoch, Slovenská debatná asociácia
2017 – Kurz metodiky – Přinést změnu – prevence, která pracuje s vnitřní motivací (Česká republika, Etická výchova, o.p.s.)
2013 – Wilberforce Academy (Christian Concern – Anglicko)
2009 – Andragogické (pedagogické) minimum pre lektorov vo vzdelávaní dospelých – (Aristoteles Academy, SK)

Terézia Pechová, lektorka a asistentka

Terézia je vnímavá a veselá mama troch detí, ktorá sa rada inšpiruje na ceste výchovy knihami o výchove a rodičovstve. Vždy ju fascinovala biológia ľudského tela, preto sa ju rozhodla študovať a v téme škodlivosti pornografie ju, okrem iného, veľmi zaujíma názor neurovedcov. Býva v sklárskej obci na Považí. Študovala na Prírodovedeckej fakulte UK v Bratislave.

Michala Bieleková, lektorka

Je zvedavá, empatická a tvorivá žienka, ktorá miluje svoju rodinu. Býva v krásnej oravskej prírode. Ako školská psychologička sa pohybuje v čarovnom svete detí, rada komunikuje s mladými a odpovedá na ich zvedavé otázky-kladené častokrát „na telo“.

Bohuš Hajduch, lektor

Vyštudoval psychológiu na UPJŠ v Košiciach a svoju vášeň pre sebarozvoj sa snaží posúvať ďalej prostredníctvom svojho projektu Hlavyrint. Okrem toho je jeho životom tvorenie hudby a spev. A počas leta ho môžeš často zazrieť aj na paddleboarde.

Zuzana Priesolová, lektorka

Vyštudovaná učiteľka matematiky a geografie. Pochádza z Liptove, žije na Orave. Okrem práce v školstve má skúsenosti s prácou s deťmi aj v oblasti dobrovoľníckej činnosti či neformálneho vzdelávania. Rada športuje, číta formačnú literatúru a populárnu geografiu, a v neposlednom rade sa neustále a rada vzdeláva. Okrem formačno-akademického programu Spoločenstva Ladislava Hanusa, či kurzu Billingsovej ovulačnej metódy sa v pracovnom aj mimopracovnom priestore zúčastnila mnohých krátko i dlhodobejších projektov a vzdelávaní. Vníma zodpovednosť žien v rôznych témach v spoločnosti, čo je jedným z dôvodov participácie na programe Tlakového hrnca.

Marianna Berinsterová

Psychologička a vysokoškolská pedagogička. Miluje všetko čo je krásne, a aj krásu ktorá je možná vo vzťahoch. Miluje svoju rodinu. V minulosti pracovala ako školská psychologička a je frekventantkou psychoterapeutického výcviku v Logoterapii a existenciálnej analýze.

Katarína Mrázová

Vyštudovala špeciálnu pedagogiku so zameraním na výchovu a vzdelávanie detí a mládeže s poruchami správania a učenia. Zaujíma ju tematika duševného zdravia. Je veselá a priateľská. Napĺňa ju práca s mladými, v ktorých vidí veľký potenciál a životnú iskru. Vždy verí v dobro a ľudskosť každého človeka. Má rada módu avšak s dôrazom na detail, prirodzenosť a minimalizmus. Tešia ju lúčne kvety a krásy prírody.

Viktória Staňová

Študuje na katolíckej univerzite učiteľstvo primárneho vzdelávania. Rada pracuje s deťmi a mladými ľuďmi. Jej zmyslom v Tlakovom hrnci je pomôcť mladým nájsť správnu cestu v živote. Má rada spev, kreatívnych ľudí, pomalé rána, pomalý život a tento svet, ktorý je plný vzácnych ľudí, ktorým verí má čo priniesť. 🙂

Martina Pillingová

Dlhoročná pedagogička, poradkyňa dojčenia a nosenia detí, školiteľka prirodzeného plánovania rodiny a matka štyroch detí od puberty až po bábätkovský vek. Bytostne sa zaujíma o všetko, čo sa týka rodiny, detí, manželstva a dobrých ľudských vzťahov. Počas vysokej školy mala možnosť študovať vo viacerých európskych krajinách, z ktorých v jednej z nich dodnes žije a pracuje kúsok od slovenských hraníc. Absolvovala školenie Ligy par páru a metódy FEEM v Maďarsku.

Andrea Molnárová

Vyštudovala jednoodborovú psychológiu na UCM v Trnave, štúdium jej vysnívaného odboru si naplno užívala. Počas štúdia psychológie sa venovala tiež štúdiu doplňujúceho pedagogického štúdia v odbore psychológia. Realizovala mnoho krátkodobých psychologických kurzov, ako i úspešné ukončenie záverečnej skúšky v Inštitúte Virginie Satirovej v SR, v rámci ktorého bola takmer 5 rokov frekventantkou psychoterapeutického výcviku podľa Virginie Satirovej. Venovala sa práci s deťmi a adolescentami v detskom domove (t.č. CDR), kde získala nenahraditeľné skúsenosti a zažila úžasné zážitky s úžasnými deťmi. 

Dnes si Andrea úprimne užíva prax v odbore a prácu s ľuďmi, nakoľko práve ľudia a komunikácia s ľuďmi sú tým, čo ju v živote napĺňa. Lektorovanie v Tlakovom hrnci bolo ďalším dielom puzzle, ktorý urobil jej život omnoho obohacujúcejším.

Okrem profesionálnej oblasti je matkou dvoch výnimočných detičiek, ktorým sa snaží venovať čo najviac svojej pozornosti. Po rokoch štúdií a skúmaní aspektov výchovy sa našla v akomsi vlastnom výchovnom štýle, ktorým je autenticita 😊. 

Monika Cyprichová

Vyštudovala jednoodborovú psychológiu na KU v Ružomberku, odvtedy pracuje ako školská psychologička na stredných školách. Napĺňa ju práca s ľuďmi takmer všetkých vekových kategórií – od pubescentov až po seniorov. Pôsobí tiež ako lektorka univerzity tretieho veku. Absolvovala ročný výcvik Integratívneho koučingu v Ostrave, ČR. Je mamou dvoch chlapcov, čo vníma ako obrovskú výzvu – predovšetkým pochopiť chlapčenskú dušu a odhaliť špecifiká vhodného výchovného vedenia chlapcov.

Ivana Hamadová

Vyštudovala psychológiu a pedagogické minimum v Bratislave. Tu aj pôsobí ako detská terapeutka a lektorka. Vo svojej praxi sprevádza najmä deti s inakosťou, špecializuje sa na tému Aspergerovho syndrómu a pracuje s rodinami. Lektorovanie v Tlakovom hrnci ju napĺňa, pretože napomáha k stretu nie len s deťmi, ale aj teenagermi, posilňuje v nich hľadanie vnútorných zdrojov a motivuje ich k láskavým vzťahom s okolím, aj so sebou samým.

Stanislav Piatrik, kameraman / fotograf

Vizuálny umelec, študoval voľné výtvarné umenie na AKU v Banskej Bystrici. V projektoch používa výrazové prostriedky ako video, fotografia, performancia a priestorové inštalácie. V súčasnosti žije a tvorí v Bratislave, kde s Máriou Piatrikovou rozbiehajú Štúdio Lazaretská.

Mária Piatriková, dramaturgička

Vyštudovala divadelnú réžiu a dramaturgiu na VŠMU v Bratislave. Spoluzakladala a umelecky vedie Divadlo K (Projekt Kekse). Inscenovala predstavenia: Ofélia, REUÍZOR, Pokojíček, Cirkus, Tólkšou!, Mŕtve duše a Nezachytené fotografie. Na filme participuje ako dramaturgička.